Με πολύ καλές εμφανίσεις και σημαντικές διακρίσεις ολοκλήρωσε τις αγωνιστικές υποχρεώσεις της η προαγωνιστική ομάδα κολύμβησης (11-12 ετών) του Γ.Σ. Περιστερίου, συμμετέχοντας στους Θερινούς Αγώνες 2026 Κ11-Κ12, που διεξήχθησαν το διήμερο 20 και 21 Ιουνίου στο Κολυμβητήριο Άνω Λιοσίων.
Η ομάδα του ΓΣΠ συμμετείχε με 20 αθλητές και αθλήτριες, οι οποίοι πραγματοποίησαν εξαιρετικές εμφανίσεις σε όλα τα αγωνίσματα, επιβεβαιώνοντας τη συστηματική δουλειά που γίνεται στον Σύλλογο καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς.
Οι κολυμβητές και οι κολυμβήτριες του συλλόγου κατέκτησαν συνολικά έξι μετάλλια σε ατομικά και ομαδικά αγωνίσματα, εκ των οποίων πέντε χρυσά και ένα χάλκινο, ενώ σημείωσαν και πολλές παρουσίες στις οκτώ κορυφαίες επιδόσεις των αγωνισμάτων τους.
Οι προπονητές της ομάδας του Γ.Σ. Περιστερίου, Δημήτρης Ραγγούσης, Βαγγέλης Γυμνόπουλος και Γεώργιος Κρασάκης, εξέφρασαν την απόλυτη ικανοποίησή τους τόσο για τις αγωνιστικές επιδόσεις όσο και για το ήθος που επέδειξαν οι αθλητές και οι αθλήτριες του συλλόγου καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς.
Οι συγκεκριμένοι αγώνες αποτέλεσαν την αυλαία της φετινής αγωνιστικής περιόδου για τις κατηγορίες Κ11 και Κ12. Τα παιδιά κατάφεραν για ακόμη μία φορά να ξεπεράσουν τον εαυτό τους, να πετύχουν τους στόχους τους και να δημιουργήσουν όμορφες εμπειρίες και αναμνήσεις που θα τα συνοδεύουν στο καλοκαίρι τους.
Με αυτόν τον τρόπο ολοκληρώνεται η φετινή αγωνιστική σεζόν και για τα Προαγωνιστικά και Μίνι τμήματα του Γ.Σ. Περιστερίου. Η καθημερινή προσπάθεια των αθλητών, σε συνδυασμό με την αφοσίωση των προπονητών και τη διαρκή στήριξη των γονέων, ανταμείφθηκε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Τα χαμόγελα, η χαρά και η περηφάνια που αποτυπώνονται στις στιγμές της χρονιάς αποτελούν την πιο σημαντική επιβράβευση για όλους και την καλύτερη παρακαταθήκη για το μέλλον.








